Špecifické obchodné podmienky pre službu queenrose.sk
1 Základné pojmy
1.1 Dodávateľom produktov na queenrose.sk je Queen Rose s.r.o., ktoré preberá všetku zodpovednosť za správne doručenie tovaru a vybavenie reklamácií.
(ďalej len Dodávateľ)
1.2 Objednávateľ je osoba (spoločnosť), ktorá si vybrala a zaplatila za služby alebo tovar na stránkach www.queenrose.sk . Ďalej len „Objednávateľ“.
1.3 Adresát je osoba (spoločnosť), ďalej len „Adresát“, ktorej má byť doručená objednaná, zaplatená služba alebo tovar, ktorý pre neho (ňu) objednal Objednávateľ.
1.4 Objednávka je príkazom pre Prevádzkovateľa na realizáciu objednanej, zaplatenej služby od Objednávateľa. Ďalej len „Objednávka“.
2 Objednávka
2.1 Objednávateľ musí v Objednávke presne a pravdivo uviesť adresu doručenia, prípadne iné kontaktné údaje na adresáta.
2.2 Objednávateľ má možnosť výberu konkrétneho tovaru alebo služby, ktorú chce zaslať adresátovi. Po ukončení Objednávky svoju voľbu potvrdí a bude mu umožnené zaplatenie za Objednávku dohodnutými spôsobmi úhrady.
3 Storno objednávky
3.1 Storno Objednávky nie je možné.
4 Platba
4.1 Za objednaný tovar alebo službu cez www.queenrose.sk môže Objednávateľ zaplatiť prostredníctvom:
- Prevodom na účet
- Poštovou poukážkou
- Zálohovou faktúrou – klasickým bankovým platobným príkazom.
- Tatra Pay
Pri platbe poštovou poukážkou trvá prijatie platby na náš účet minimálne 7 dní.
4.2 Platby za Objednávky sa prijímajú centrálne na účet Prevádzkovateľa vedený v:
Tatra banke, č.ú.: 2627818892 / 1100
4.3 Objednávka, ktorá bola zaplatená „Klasický prevodom na účet – Zálohovou faktúrou“ môže byť najskôr realizovaná a doručená až nasledujúci deň po dni prijatia platby na účet Prevádzkovateľa. Účet Prevádzkovateľa je vedený v Tatra Banke, preto treba počítať, že vyrovnanie platby medzi rôznymi bankami môže niekedy trvať až 2 pracovné dni!
4.4 Pri objednávke kvetov do 3 hodín v rámci Bratislavy je platba možná len on-line platobnými spôsobmi.
5 Dodacie podmienky
5.1 Objednávky zasielané do SR a ČR je možné uskutočniť do 16.00 hod. s tým, že kytice budú doručené v priebehu nasledujúceho dňa. V tomto prípade nám môžete zadať orientačnú hodinu doručenia od 13.00 hod. do 19.00 hod.
5.2 Objednávky sú zasielané na spracovanie až po prijatí vašej platby na náš účet. Pri platbe cez Internet Banking informácie o vašej platbe obdržíme ihneď po zaplatení. Pri platbe prevodom (vkladom) na účet treba počítať, že prevod peňazí môže trvať niekedy až 2 pracovné dní! Po zrealizovaní platby vás budeme elektronicky informovať o spracovaní objednávky a zašleme vám daňový doklad.
5.3 Objednávky do zahraničia (okrem SR a ČR) je treba posielať minimálne jeden deň dopredu, najneskôr do 15.00 hod. Objednávky po 14.00 hodine budú doručené adresátovi po 2 dňoch (napr. ak si kyticu objednáte v stredu 15.05 hod., kytica bude doručená v piatok, medzi 12.00 až 19.00 hod.)
5.4 Objednávky na sobotu a pondelok prijímame do piatku do 15.00 hodiny.
5.5 Objednávky sú doručované na Slovensku a v Českej republike od pondelka do soboty (v iných krajinách, v sobotu iba do 12 hod.). V nedeľu a štátne sviatky sa nedoručuje. Ak pripadne deň doručenia na sobotu po 12 hodine, prípadne nedeľu alebo štátny sviatok v krajine doručenia, kytica bude doručená v najbližší pracovný deň po dni voľna.
5.6 Objednávky nie je možné doručiť na požadovaný presný čas (hodinu), ktorú Objednávateľ uviedol v Objednávke. Kytice sú vždy doručované v priebehu dňa od 10.00 hod. do 20.00 hodiny. V našom záujme je doručiť Objednávku čím najskôr. Do poznámky nám môže Objednávateľ napísať orientačný čas doručenia.
5.7. Objednávky dodávky kytíc v rámci Bratislavy do 3 hodín je možné objednať v priebehu dňa od 8.00 hod. do 17.00 hod. s najneskorším dodaním kytice do 20.00 hod. daného dňa.
5.8. Dodacia doba darčekových košov v Bratislave je do 24 hodín a v rámci celého Slovenska do 48 hodín od obdržania platby na účet.
5.9. Darčekové koše je možné doručiť v rámci Bratislavy v sobotu aj v nedeľu. V rámci Slovenska sa donáška vykonáva len počas pracovných dní.
5.10 Ak sa Dodávateľom neporadí doručiť kyticu Objednávateľa ani na 2 krát z dôvodu nezastihnuteľnosti adresáta (na uvedenej adrese v objednávke sa adresát nenachádza a nie je možné sa s ním telefonicky opakovane spojiť), táto reklamácia nebude Objednávateľovi uznaná. Objednávateľovi bude dodatočne zaslaná zálohová faktúra na úhradu dodatočných kuriérskych nákladov spojených s jeho Objednávkou. Po prijatí platby (za úhradu dodatočných kuriérskych nákladov na doručenie kytice) na účet Prevádzkovateľa sa bude Prevádzkovateľ v tento deň opäť 2 krát pokúšať o doručenie objednanej kytice. Ak Objednávateľ nebude súhlasiť so zaplatením dodatočných nákladov spojených s opakovaným doručením Objednávky, má sa za to, že Prevádzkovateľ riadne doručil Objednávku a akákoľvek reklamácia zo strany Objednávateľa nebude uznaná.
5.11 Objednávateľ, ktorý podáva Objednávku je povinný pravdivo a správne vyplniť „objednávací formulár“ spolu s kontaktnými informáciami na seba a Adresáta.
5.12 Dĺžka blahoprajného textu je limitovaná a nesmie presiahnuť viac ako 225 znakov.
5.13 Doručenie Objednávok nepotvrdzujeme. Kontaktujeme sa s Objednávateľom len v prípade problémov.
5.14 Produkty sa môžu mierne líšiť od obrázku. Každé zmluvné kvetinárstvo má svoj vlastný štýl viazania, ale vždy je zachovaná farebná kombinácia a zloženie kytice, pokiaľ to ročné obdobie dovoľuje.
6 Záväzky strán
6.1 Prevádzkovateľ a Dodávateľ sa zaväzujú:
6.1.1 Dodať správny druh Objednávky na základe riadne vyplnenej a zaplatenej Objednávky Objednávateľa na adresu uvedenú v Objednávke. V prípade, že Adresát nebude prítomný na adrese doručenia, bude pracovník doručovacej služby, kontaktovať Adresáta, kde sa následne dohodnú na mieste a termíne doručenia Objednávky.
6.1.2 Zabezpečiť vyhotovenie a doručenie Objednávky riadne, včas a s náležitou odbornou starostlivosťou.
6.1.3 Všestranne chrániť záujmy Objednávateľa a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii Objednávky.
6.1.4 Zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch o Objednávateľovi a Adresátovi, neposkytovať osobné údaje tretím osobám ani ich komerčné využitie.
6.2 Objednávateľ sa zaväzuje:
6.2.1 Zaplatiť za objednaný tovar alebo službu prostredníctvom možných spôsobov platby poskytnutých na stránke www.queenrose.sk.
6.2.2 V objednávacom formulári pravdivo uviesť všetky potrebné informácie nevyhnutné na spoľahlivé doručenie Objednávky adresátovi. Tzn. kompletnú adresu doručenia, prípadne inú špecifikáciu miesta doručenia, meno a priezvisko Adresáta, telefónny kontakt na Adresáta prípadne aj e-mailový kontakt na Adresáta, v Objednávke musí taktiež uviesť svoje meno, adresu, telefónne číslo, prípadne ďalšie doplňujúce informácie k Objednávke.
6.2.3 Objednávateľ sa v objednávacom formulári zaväzuje uviesť e-mailový kontakt, na ktorý po uskutočnení Objednávky bude zaslaný potvrdzujúci e-mail o prijatí Objednávky.
6.2.4 Objednávateľ ďalej prehlasuje, že súhlasí so zasielaním informačných mailov a noviniek z queenrose.sk.
6.2.5 Objednávateľ ďalej prehlasuje, že bude informovať Adresáta (obdarovaného) o správnom spôsobe uskladnenia a starostlivosti o doručené kvety.
7 Garancia
7.1 Na kvety poskytuje Dodávateľ 7-dňovú záruku čerstvosti odo dňa doručenia Objednávky. Ak nastane situácia, že doručená kytica nebola čerstvá alebo bola inak poškodená, kontaktujte prosím, zákaznícky servis Dodávateľa na e-mailovej adrese obchod@queenrose.sk, kde vybavíme prípadné reklamácie k vašej spokojnosti.
7.2. Minimálna doba trvanlivosti obsahu Darčekových košov je uvedená na obaloch produktov, ktoré darčekové balenie obsahuje.
8 Reklamácie
8.1 Všetky reklamácie produktov riešia Dodávatelia.
8.2 Dodávatelia nezodpovedajú za reklamácie zapríčinené nesprávnou starostlivosťou obdarovaného o doručené kvetiny. Je povinnosťou Objednávateľa, aby informoval Adresáta (obdarovaného) o spôsobe správnej starostlivosti o doručené kvety. V prípade, že nesprávnou starostlivosťou Adresáta o doručenú kyticu bude zapríčinená znížená trvanlivosť kytice, reklamácia nebude uznaná.
8.3 Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu a musí byť doručená e-mailom na adresu obchod@queenrose.sk v určenej lehote.
8.4 Ak Objednávateľ neuvedie v objednávacom formulári ani jeden kontaktný údaj na Adresáta, môže sa vo výnimočných prípadoch stať, že kytica nebude doručená, z dôvodu nezastihnuteľnosti adresáta. V tomto prípade reklamácia nebude uznaná.
8.5 V prípade zahraničnej reklamácie, si vyhradzujeme 3 dni na vyjasnenie príčiny. Objednávateľ má právo obdržať peniaze naspäť najskôr po obdržaní odpovede zo zahraničia od zmluvného kvetinárstva, ktoré vysvetľuje prečo nedošlo k zrealizovaniu Objednávky.
8.6 Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia Objednávky adresátovi.
8.7 Ak bola zásielka dodaná s 12-24 hodinovým oneskorením bez uvedenia pádneho dôvodu, bol poškodený obal, znehodnotená kytica a podobne, kontaktujte naše reklamačné oddelenie e-mailom. V prípade, že je Dodávateľ za reklamáciu zodpovedný, vyrieši ju promptne k vašej spokojnosti. Ak Objednávateľ neuplatní svoje nároky v dobe a spôsobom podľa predchádzajúcich podmienok, platí, že Objednávka bola doručená riadne a včas.
8.8 Objednávateľ zodpovedá Prevádzkovateľovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári. 8.9 Dodatočná úprava osobných údajov a opätovné vystavenie už zaslaného daňového dokladu zavinené Objednávateľom sa považujú ako neoprávnená reklamácia a Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť službu opätovného vystavenia daňového dokladu.
9 Ochrana osobných údajov
9.1 Odoslaním údajov vyjadruje používateľ súhlas so spracovaním osobných údajov v znení Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.
10 Záverečné ustanovenia
10.1 Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom, Dodávateľmi a Objednávateľom sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.
10.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto zmluvné podmienky meniť.
10.3 Tieto špecifické obchodné podmienky queenrose.sk nadobúdajú platnosť dňa 1. 12. 2009.
11 Kontakt
11.1 Kontaktný e-mail: obchod@queenrose.sk
11.2 Všetky vzájomné oznamy musia byť v písomnej forme a musia byť odoslané cez e-mail na obchod@queenrose.sk
v Bratislave dňa 1. 12. 2009